Number of the records: 1
Kotler, Philip, 1931- - Author
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2005 - 199 s. : il. ; 25 cm
ISBN 80-247-0921-X
Trías de Bes Mingot, Fernando, - Author
marketing marketingový management inovace
příručkyCall number C 317.064 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Inovativní marketing : jak krestivním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý] Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2005 Phys.des. 199 s. : il. ; 25 cm ISBN 80-247-0921-X National bibl. num. cnb001446545 Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Original Lateral marketing - new techniques for finding breakthrough ideas Another responsib. Trías de Bes Mingot, Fernando, 1967- (Author)
Subj. Headings marketing * marketingový management * inovace Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005 , 005 , 658.8 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…
Number of the records: 1