Number of the records: 1  

Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Praha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004 - s. 213-455 : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7290-189-3
      Hejný, Milan, - Editor   Novotná, Jarmila, - Editor   Vondrová, Naďa, - Editor
     matematika  vyučovací předměty  vyučovací metody  předmětová didaktika
    vyučování matematice didaktika matematiky
     výzkumné zprávy  úvahy  sborníky
    Call numberC 318.415/2
    Umístění 51 - Matematika. Teoretická matematika
    Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 318.415/2   

    Title statementDvacet pět kapitol z didaktiky matematiky. 2. díl / Milan Hejný, Jarmila Novotná, Naďa Stehlíková (editoři)
    Varying form of title25 kapitol z didaktiky matematiky
    Issue dataPraha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004
    Phys.des.s. 213-455 : il. ; 21 cm
    ISBN80-7290-189-3
    NotePoznámky
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Another responsib. Hejný, Milan, 1936- (Editor)
    Novotná, Jarmila, 1946- (Editor)
    Vondrová, Naďa, 1968- (Editor)
    Another responsib. Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta (Praha, Česko)
    Subj. Headingsvyučování matematice didaktika matematiky
    Subj. Headings matematika * vyučovací předměty * vyučovací metody * předmětová didaktika
    Form, Genre výzkumné zprávy * úvahy * sborníky
    Conspect51 - Matematika
    UDC 51 , 37.016 , 371.3 , 37.016.026 , (047.31) , (0:82-4) , (082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru51 - Matematika. Teoretická matematika
    Document kindBOOKS
    Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky
    Druhá část publikace, ve které 11 autorů formuluje své dílčí problémy a zkoumá je vlastní metodikou práce. Společné je přesvědčení o klíčové roli učitele.
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.