Number of the records: 1  

Direct marketing


  1.  Nash, Edward L. - Author
    Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 2003 - xxxiv, 604 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-7226-838-4
    Ekonomie Praxe manažera
     přímý marketing
     příručky
    Call numberC 309.229
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Direct marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 309.229   

    Title statementDirect marketing / Edward Nash ; [překlad Vilém Jungmann]
    Main entry-name Nash, Edward L. (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Computer Press, 2003
    Phys.des.xxxiv, 604 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7226-838-4
    National bibl. num.cnb001242200
    Edition Ekonomie (Computer Press)
    Praxe manažera (Computer Press)
    NoteObsahuje rejstřík
    OriginalDirect marketing : strategy, planning and execution
    Subj. Headings přímý marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.849.2 , 339.1 , 658.8 , 659
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Direct marketing
    The "master strategist of direct marketing" has enhanced his classic reference with a wealth of proven direct mail strategies for the Internet age. This eagerly awaited edition adds in-depth information on profitable use of the Web for direct response sales, as well as increased coverage of alternative media, infomercials, telemarketing, and database marketing. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.