Number of the records: 1  

Výchova a zdraví našich dětí

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    2. vyd. - Hranice : Fabula, 2011 - 233 s. : il. ; 22 cm
    ISBN 978-80-86600-74-1
      Blattmann, Elke, - Author   Hradil, Radomil, - Compiler - Translator
     výchova dítěte  typologie osobnosti  waldorfská pedagogika  zdraví a hygiena dětí  péče o dítě  nemoci u dětí  antropozofická terapie
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 417.134
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Výchova a zdraví našich dětí
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 417.134   

    Title statementVýchova a zdraví našich dětí / Elke Blattmannová ... [et al.] ; sestavil Radomil Hradil
    Edition statement2. vyd.
    Issue dataHranice : Fabula, 2011
    Phys.des.233 s. : il. ; 22 cm
    ISBN978-80-86600-74-1
    National bibl. num.cnb002179405
    NotePřeloženo z němčiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Blattmann, Elke, 1934- (Author)
    Hradil, Radomil, 1967- (Compiler) (Translator)
    Subj. Headings výchova dítěte - antropozofické pojetí * typologie osobnosti * waldorfská pedagogika * zdraví a hygiena dětí * péče o dítě * nemoci u dětí * antropozofická terapie
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.03-053.2 , 141.333 , 159.923 , 37.091.4 , 613.95 , 613.952/.954 , 615.8:141.333 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Výchova a zdraví našich dětí
    Kniha německých pedagogů a lékařů, kteří dokázali uchopit poznatky Rudolfa Steinera a přenést je do každodenní poradenské a léčebné praxe. Témata jsou: charakter a temperamenty, dětské konstituční typy, rozvíjení smysl v dětském věku, správné otužování malého dítěte, význam dětských her, děti s poruchami chování, jak pomoci hyperaktivním dětem a podobně. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.