Number of the records: 1  

Logopedie včas

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pečarková, Jana - Author
    1. vydání - 140 stran, 18 nečíslovaných stran obrazových příloh : barevné ilustrace ; 30 cm
    ISBN 978-80-7496-502-9
      Borovská, Hana, - Translator
     logopedi  řečové dovednosti  děti s vadami řeči  vývoj řeči  poruchy řeči
     příručky  populárně-naučné publikace
    Call numberB 60.609
    Umístění 376 - Speciální pedagogika. Logopedie
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *07.06.2024)B 60.609   

    Title statementLogopedie včas : otázky a odpovědi : všechno, co rodiče potřebují vědět o vývoji dětské řeči / Jana Pečarková ; překlad do českého jazyka: Hana Borovská
    Main entry-name Pečarková, Jana (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Raabe, 2022
    Phys.des.140 stran, 18 nečíslovaných stran obrazových příloh : barevné ilustrace ; 30 cm
    ISBN978-80-7496-502-9 Kč 499.00
    National bibl. num.cnb003445682
    NotePřeloženo ze slovenštiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Borovská, Hana, 1971- (Translator)
    Subj. Headings logopedi * řečové dovednosti * děti s vadami řeči * vývoj řeči * poruchy řeči
    Form, Genre příručky * populárně-naučné publikace
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 376.1-056.264-051 , 81'233 , 616.89-008.434 , 159.946.3 , 612.789 , (035) , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika. Logopedie
    Document kindBOOKS
    Logopedie včas
    Logopedie včas
    Publikace přináší odpovědi na 125 otázek na téma logopedie.Záměrem tohoto díla je odborně, ale zároveň srozumitelnou formou poskytnout informace o nejčastějších poruchách řeči, se kterými se v dětské populaci setkáváme, o jejich příčinách, možnostech podpory vývoje řeči, jakož i o tom, kdy se obrátit na logopeda a jak logoped s dítětem pracuje. Zdroj anotace: Národní knihovna České republiky
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.