Number of the records: 1  

Jak mi dneska je?

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Prünte, Thomas, 1958- - Author
    Vydání první - 199 stran: ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-262-1436-6
    Spektrum ;
      Babka, Petr, - Translator
     psychoterapie  diagnostický rozhovor
     příručky
    Call numberC 386.771
    Umístění 615.85/.86 - Psychoterapie
    Jak mi dneska je?
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 386.771   

    Uniform title Wie geht es mir heute?. Česky
    Title statementJak mi dneska je? : 44 možných i nemožných způsobů, jak začít psychoterapeutické sezení / Thomas Prünte ; z německého originálu Wie geht es mir heute? přeložil Petr Babka
    Main entry-name Prünte, Thomas, 1958- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2019
    Phys.des.199 stran: ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-262-1436-6 Kč 279.00
    National bibl. num.cnb003072892
    Edition Spektrum (Portál) ; 119
    Another responsib. Babka, Petr, 1967- (Translator)
    Subj. Headings psychoterapie * diagnostický rozhovor
    Form, Genre příručky
    Conspect615.8 - Fyzioterapie. Psychoterapie. Alternativní lékařství
    UDC 615.851 , 616-071.1 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru615.85/.86 - Psychoterapie
    Document kindBOOKS
    Jak mi dneska je?
    To, jak začneme terapeutické sezení, může zabarvit celý jeho průběh. Překvapivým začátkem může terapeut vyvolat klientovu zvědavost a oživit rozhovor. Tato kniha se zabývá tím, jak lze úvodních deset minut terapie zvládnout s větším uvědoměním i jak se dá obecně rozšířit terapeutický rejstřík. Nabízené techniky slouží třeba regulaci emocí, hledání zdrojů a vyjadřování skrytých potřeb. Probíhají nejen v řeči, ale i za pomoci tužky nebo neverbálně. Některé z nich jsou dosti překvapivé nebo provokativní. Zkuste se třeba svého klienta zeptat, jak vám dneska je ne klientovi, ale vám, terapeutovi! Možná tím procvičíte jeho schopnost vcítění. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.