Number of the records: 1  

Komunikace ve školní třídě

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Šeďová, Klára, 1974- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2012 - 293 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-0085-7 (brož.)
      Švaříček, Roman, - Author   Šalamounová, Zuzana, - Author
     pedagogická komunikace  učitel a žák  školní třídy
     kolektivní monografie
    Call numberC 347.535
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Komunikace ve školní třídě
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory vypůjčeno (do 01.07.2024)C 347.535 ČD   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 347.535   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 347.535 a   

    Title statementKomunikace ve školní třídě / Klára Šeďová, Roman Švaříček, Zuzana Šalamounová
    Main entry-name Šeďová, Klára, 1974- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2012
    Phys.des.293 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-262-0085-7 (brož.)
    National bibl. num.cnb002258059
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Švaříček, Roman, 1978- (Author)
    Šalamounová, Zuzana, 1984- (Author)
    Subj. Headings pedagogická komunikace * učitel a žák * školní třídy
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 316.772.4:37 , 37.064.2 , 37.091.252 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Komunikace ve školní třídě
    Kniha nabízí aktuální informace o tom, jak probíhá komunikace mezi učitelem a žáky. Tyto informace jsou čerpány z originálního výzkumu autorského týmu, který zahrnoval dlouhodobé pozorování a videonahrávky vyučovacích hodin různých učitelů druhého stupně základní školy. Kniha tak přináší řadu příkladů ze školní praxe, umožňuje vytvořit si živou představu o tom, jak komunikace ve školní třídě reálně probíhá. Detailně se zaobírá například povahou učitelských otázek a zpětné vazby, kterou učitelé žákům poskytují. Rovněž upozorňuje na skutečnost, že komunikace ve školní třídě se netýká pouze vyučovacích obsahů, ale podílí se také na utváření vztahů mezi učitelem a žáky, jako je náklonnost a respekt či naopak antipatie a despekt. V závěrečné kapitole je prezentována koncepce dialogického vyučování jako ideálního modelu pedagogické komunikace a jsou hledány způsoby, které by českým učitelům mohly pomoci se tomuto modelu přiblížit. Kniha je určena studentům učitelství a pedagogických oborů, praktikujícím učitelům a odborníkům z oblasti věd o výchově. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.