Number of the records: 1
Kozel, Roman, 1974- - Author
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2011 - 304 s. : il.
ISBN 978-80-247-3527-6 (váz.)
Expert
Mynářová, Lenka - Author Svobodová, Hana, - Author
marketingový výzkum
kolektivní monografieCall number C 346.136 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová Main entry-name Kozel, Roman, 1974- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2011 Phys.des. 304 s. : il. ISBN 978-80-247-3527-6 (váz.) National bibl. num. cnb002251856 Edition Expert (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note Anglické resumé Another responsib. Mynářová, Lenka (Author)
Svobodová, Hana, 1956-2011 (Author)
Subj. Headings marketingový výzkum Form, Genre kolektivní monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005.52 , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1