Number of the records: 1  

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kozel, Roman, 1974- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2011 - 304 s. : il.
    ISBN 978-80-247-3527-6 (váz.)
    Expert
      Mynářová, Lenka - Author   Svobodová, Hana, - Author
     marketingový výzkum
     kolektivní monografie
    Call numberC 346.136
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 346.136   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 346.136 v1   

    Title statementModerní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová
    Main entry-name Kozel, Roman, 1974- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2011
    Phys.des.304 s. : il.
    ISBN978-80-247-3527-6 (váz.)
    National bibl. num.cnb002251856
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Mynářová, Lenka (Author)
    Svobodová, Hana, 1956-2011 (Author)
    Subj. Headings marketingový výzkum
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:005.52 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
    Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
    Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.