Number of the records: 1  

Grafický design

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Ambrose, Gavin, 1973- - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2011 - 192 s. : il. (převážně barev.) ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-3245-6 (brož.)
    Základy designu
      Harris, Paul, - Author
     grafický design  kreativita  tvůrčí myšlení
     příručky
    Call numberC 345.475
    Umístění 76 - Grafika
    Grafický design
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 345.475   

    Title statementGrafický design : designové myšlení / Gavin Ambrose, Paul Harris ; [překlad Ivo Magera]
    Portion of titleDesignové myšlení
    Varying form of titleObálkový a hřbetní název: Des!gnové myšlení
    Main entry-name Ambrose, Gavin, 1973- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2011
    Phys.des.192 s. : il. (převážně barev.) ; 23 cm
    ISBN978-80-251-3245-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb002253308
    Edition Základy designu
    NotePřeloženo z angličtiny. Terminologický slovník
    OriginalDesign thinking
    Another responsib. Harris, Paul, 1971- (Author)
    Subj. Headings grafický design * kreativita * tvůrčí myšlení
    Form, Genre příručky
    Conspect655 - Polygrafie. Vydavatelství a knižní obchod
    UDC 159.954/.955 , 159.954 , 766:655 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru76 - Grafika
    Document kindBOOKS
    Grafický design
    V čem tkví schopnost designéra přicházet neustále s kreativními nápady, najít společnou řeč s klientem a mít s produktem výsledky u zamýšleného publika? Kniha Grafický design: Designové myšlení ukazuje, že toto umění spočívá především v uvědomění si designu jako cílevědomého procesu, který spěje od ujasněného zadání přes získávání informací o prostředí, generování nápadů a další kroky až ke zvládnuté realizační fázi – a že ani tím celý proces ještě nekončí. Na názorných ukázkách uvidíte myšlenkové pochody a tvůrčí metody uplatňované nejlepšími světovými designéry a studii v různých stadiích skutečných zakázek. Gavin Ambrose a Paul Harris, patrně nejostřílenější autoři na poli grafického a obalového designu s více než desítkou knih na kontě, odhalují škálu možných designérských přístupů i výtvarné, tvůrčí a základní marketingové zásady zaručující designérskému dílu působivý dojem, přesvědčivost a rezonanci s cílovou skupinou – ať již jde o reklamní materiály, katalogy, vizitky, obaly výrobků, loga, design webových stránek či jiných produktů firemní identity. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.