Number of the records: 1  

Inventura hodnot


  1.  Prudký, Libor, 1944- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Academia, 2009 - 341 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-200-1751-2 (váz.)
    Novověk ;
     hodnoty  sociologický výzkum
     studie
    Call numberC 337.581
    Umístění 316.72/.75 - Životní styl. Každodenní život. Hodnoty
    Inventura hodnot
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.581   

    Title statementInventura hodnot : výsledky sociologických výzkumů hodnot ve společnosti České republiky / Libor Prudký a kol.
    Main entry-name Prudký, Libor, 1944- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Academia, 2009
    Phys.des.341 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-200-1751-2 (váz.)
    National bibl. num.cnb001993871
    Edition Novověk ; sv. 6
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings hodnoty - Česko * sociologický výzkum - Česko
    Form, Genre studie
    Conspect316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život
    UDC (048.8) , 316.752 , 316:303 , (437.3)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.72/.75 - Životní styl. Každodenní život. Hodnoty
    Document kindBOOKS
    Inventura hodnot
    Výzkumný tým Centra pro sociální a ekonomické strategie Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze shromáždil, uspořádal, zpracoval a v základních otázkách interpretoval empirické sociologické výzkumy, které se na souborech reprezentativních za celou společnost České republiky zabývaly zkoumáním hodnot. Výzkumy prezentují hodnoty jako to, co existuje – bez ohledu, zda to odpovídá nějakému kodexu hodnot. V tomto směru jde skutečně o inventuru hodnot v této zemi, od sedmdesátých let minulého století až do současnosti. Jde o první publikaci na toto téma. Na ni budou navazovat další, které se budou zabývat hodnotami jako tím, co má být (co je žádoucí), a také hodnotami jako spolutvůrci sociálního uspořádání společnosti. Publikace je určena pro výuku sociálních věd, jako východisko pro výzkum navazující na řadu témat v ní uvedených, pro práci odborníků z jiných oblastí, včetně publicistiky, mediální práce, marketingových analýz, vzdělávání, výchovy, politiky či vládnutí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.