Number of the records: 1  

Interkulturní komunikace v řízení a podnikání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Nový, Ivan, 1956- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2007 - 161 s., [4] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7261-158-4 (brož.)
      Schroll-Machl, Sylvia - Author
     interkulturní komunikace  interkulturní management  Češi a Němci
     monografie
    Call numberC 330.134
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Interkulturní komunikace v řízení a podnikání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 330.134   

    Title statementInterkulturní komunikace v řízení a podnikání : česko-německá / Ivan Nový & Sylvia Schroll-Machl
    Added title page titleInterkulturní komunikace
    Main entry-name Nový, Ivan, 1956- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 2007
    Phys.des.161 s., [4] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7261-158-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb001711823
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Another responsib. Schroll-Machl, Sylvia (Author)
    Subj. Headings interkulturní komunikace * interkulturní management * Češi a Němci
    Form, Genre monografie
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 316.772.4 , 005:316.72/.75 , (=162.3):(=112.2) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Document kindBOOKS
    Interkulturní komunikace v řízení a podnikání
    Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na kultury, jazyky a jejich vzájemné vztahy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.