Number of the records: 1  

Alignment, systémové vyladění organizace

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kaplan, Robert S., 1940- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2006 - 310 s.
    ISBN 80-7261-155-0 (váz.)
    Knihovna světového managementu
      Norton, David P., - Author
     strategický management  podnikový management  organizace podniku  strategické aliance  Balanced Scorecard
     příručky
    Call numberC 324.361
    Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Alignment, systémové vyladění organizace
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 324.361   

    Title statementAlignment, systémové vyladění organizace : jak využít Balanced Scorecard k vytváření synergií / Robert S. Kaplan, David P. Norton ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová]
    Portion of titleJak využít Balanced Scorecard k vytváření synergií
    Main entry-name Kaplan, Robert S., 1940- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 2006
    Phys.des.310 s.
    ISBN80-7261-155-0 (váz.)
    National bibl. num.cnb001705665
    Edition Knihovna světového managementu
    NoteObsahuje rejstřík
    OriginalAlignment. Using the Balanced Scorecard to Create Corporate Synergies
    Another responsib. Norton, David P., 1941- (Author)
    Subj. Headings strategický management * podnikový management * organizace podniku * strategické aliance * Balanced Scorecard
    Form, Genre příručky
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 005.22 , 334.75 , 005.72 , 658 , 005.21 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Document kindBOOKS
    Alignment, systémové vyladění organizace
    Nová přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců koncepce BSC na řadě případových studií a příkladů z praxe světových podnikových i jiných organizací ukazuje nové možnosti jejího uplatnění - jejího propojení s mapami strategie a jejího využití v procesu strategického "vylaďování" jednotlivých provozních jednotek i štábních (podpůrných) organizačních útvarů (ale i činností správních orgánů firmy, investorů, klíčových dodavatelů i zákazníků) s cílem vytvářet nové synergie a jejich prostřednictvím uvolňovat dosud nerealizovaný hodnotový potenciál, kdy výsledkem jsou nejen vyšší spokojenost zákazníků (vyšší hodnota pro zákazníky), ale i vyšší finanční přínosy pro organizaci (vyšší hodnota pro akcionáře). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.