Search results
- Data mining : praktický průvodce dolováním dat pro efektivní prodej, cílený marketing a podporu zákazníků (CRM) / Olivia Parr Rud ; [překlad Ivo Magera, Milan Daněk]. Praha : Computer Press, 2001 . 329 s. il. ; 1 CD ROM . ISBN 80-7226-577-6 - C 303.516
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Diference ve spotřebním chování mužů a žen : význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů / Václav Stříteský. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015 . 237 stran, 25 nečíslovaných stran příloh ilustrace ; . ISBN 978-80-87500-65-1
Umístění: - Divadlo a film Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011. Praha : Verbum, 2012 . 116 . ISBN 9788087500248
Umístění: - RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
Einführung in die Lehre von der Absatzwirtschaft : ein entscheidungstheoretischer Ansatz / von Robert Nieschlad, Erwin Dichtl, Hans Hörschgen. Berlin : Duncker & Humblot, 1969 . 361 stran - C 100.185
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0