Search results
- Analýza obsahu mediálních sdělení / Winfried Schulz ... [et al. ; uspořádala a z německých originálů přeložila Barbara Köpplová]. Praha : Karolinum, 1998 . 134 s. . ISBN 80-7184-548-5
- Analýza obsahu mediálních sdělení / Winfried Schulz ... [et al. ; uspořádala Irena Reifová ; z německých originálů přeložila Barbara Köpplová]. Praha : Karolinum, 2004 . 149 s. il. ; . ISBN 80-246-0827-8 - S 30.965
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 0 0/0 1 0 - Člověče, zapoj se! : [příručka : aktivní občanství, právo, zapojení veřejnosti, média, on-line sociální sítě / autoři textů Martin Marek, Milan Štefanec, Jaroslav Valůch]. Brno : Nesehnutí, 2013 . 51 s. barev. il., portréty ; . ISBN 978-80-87217-10-8 (brož.) - C 351.757
Umístění: 323.2 - Stát a občané. Revoluce. Povstání. Odboj. Politická agitaceBranch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická příruční sklad 0 0/0 1 0 - Člověk v situaci / Jan Císař. Praha : NAMU, 2016 . 194 stran . ISBN 978-80-7331-382-1 - C 371.106
Umístění: 792 - Divadlo - Efektivní Public Relations a media relations / Pavel Pospíšil. Praha : Computer Press, 2002 . xvii, 153 s. . ISBN 80-7226-823-6 - C 307.941
Umístění: 659 - Propagace. Reklama