Search results

Records found: 14  
Your query: Author Sysno = "^cbvk_us_auth v0019628^"
  1. The brand flip / stručný přehled od Martyho Neumeiera ; z anglického originálu The brand flip přeložil Roman Hájek.    Praha : Anfas, spol. s.r.o., [2016] . 16 nečíslovaných stran, 140 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-906774-0-1 - C 370.779
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  2. Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny].    Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s. il. ; . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) - C 332.312
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100

  3. Buď svou značkou : personal branding, který ti sed(k)ne / Káťa Toholová, Michal Vydržel.    V Praze : Management Press, 2022 . 165 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7261-591-9 - C 407.910
    Umístění: 005.95/.96 - Personální management. Management času
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  4. Category management / Marie Hesková.    Praha : Profess Consulting, 2006 . viii, 184 s. il. ; . ISBN 80-7259-049-9 (brož.) - C 323.993
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  5. Hrdina nebo psanec : [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů] / Margaret Mark, Carol S. Pearson ; [překlad Jiří Fadrný].    Brno : BizBooks, 2012 . 352 s. il. ; . ISBN 978-80-265-0027-8 - C 348.653
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  6. Chování spotřebitele a trendy na trhu vín v České republice a ve světě / Přemysl Průša.    Praha : Press21, [2019] . 218 stran ilustrace (převážně barevné) ; . ISBN 978-80-907529-0-0 - C 388.703
    Umístění: 339.1 - Obchod obecně
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  7. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov.    Praha : Dobrovský, 2018 . 241 stran . ISBN 978-80-7390-618-4 - C 378.982
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr00/010

  8. Království značky : [největší omyly a úspěchy všech dob] / Matt Haig ; [překlad Martina Kusinová].    Praha : Ekopress, 2006 . 322 s. . ISBN 80-86929-09-4 (brož.) - C 325.513
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  9. Specifika marketingu luxusních značek / Květa Olšanová.    Praha : Grada Publishing, 2023 . 163 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-271-3921-7 - C 417.951
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  10. Strategické řízení značky / Kevin Lane Keller ; [přeložila Magda Pěnčiková].    Praha : Grada Publishing, 2007 . 796 s. il. ; . ISBN 978-80-247-1481-3 (váz.) - C 330.234
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100
    Lidická volný výběr20/000


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.