Search results

Records found: 18  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^cbvk_us_auth v0022609 xcla^"
  1. Barevný svět / (lš).   -- In:  Listy Strakonicka -- 2/122 (25.05.1994), s. 9. 

    article
  2. Bota v ruce znamená pro nevidomé děti procházku / Václav Koblenc ; foto Deník/Jaroslav Sýbek.   -- In:  Českobudějovický deník -- ISSN 1802-0798. -- Roč. 19, č. 276 (27.11.2009), s. 3.  il.

    article
  3. Cizinci postiženým dětem prozáří malbou pokoj / Milan Brabec ; foto Milan Brabec.   -- In:  Českobudějovické listy -- 13/165 (17.07.2004), s. 13 : il.. 

    article
  4. Děti překročily bariéry ve Sportovní hale / Iva Sedláková ; (tom) ; foto Michaela Tomanová.   -- In:  Českobudějovické listy -- 12/231 (02.10.2003), s. 15 : il.. 

    article
  5. Dívka na vozíčku poznává učebny v patře : díky novému výtahu může českobudějovická Základní škola Máj II přijímat tělesně handicapované děti z celého kraje / (lim) ; foto: Václav Brom.   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 22, č. 262 (09.11.2011). Jižní Čechy Dnes -- S. B1. 

    article
  6. Do ústavu přesídlí děti z Čekanic / Robert Malota.   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- 10/224 (25.09.1999), s. příloha Jižní Čechy Dnes, s. 2. 

    article
  7. Mentálně postižené dívky vystavují / (bob).   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- 10/44 (22.02.1999), s. příloha Jižní Čechy Dnes, s. 3. 

    article
  8. Na 40 pedagogů a rodičů dětí se speciálními vzdělávacími potřebami se včera odpoledne zúčastnilo přednášky Počítač a člověk s postižením-- / foto Vilém Kasper.   -- In:  Českobudějovické listy -- 12/264 (11.11.2003), s. 12 : il.. 

    article
  9. Nechodí, nemluví, ale žije. Pomohli lidé z rané péče / (vkc).   -- In:  Českobudějovický deník -- ISSN 1802-0798. -- Roč. 19, č. 275 (26.11.2009), s. 2. 

    article
  10. Nevidomý? : kamarád jako každý jiný, shodují se spolužáci / Markéta Rytířová ; foto Markéta Rytířová.   -- In:  Českobudějovické listy -- 15/45 (22.02.2006), s. 15 : il.. 

    article

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.