Search results
- Nová strategie modrého oceánu : pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst / W. Chan Kim, Renée Mauborgneová ; překlad: Petr Somogyi. Praha : Management Press, 2018 . 264 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7261-547-6 - C 379.670
Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management - Spotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka. Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 . 227 s. . ISBN 80-86730-01-8 (brož.) - S 31.963
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim / Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean strategy. How to create uncontested market and make competition irrelevant ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi. Praha : Management Press, 2015 . 283 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7261-295-6 - C 364.208
Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management - Strategie na rozrušení trhu pro firmy v českém strojírenství = Disruptive strategy for the companies in Czech engineering industry : zkrácená verze Ph.D. Thesis / Vladimír Hibš. V Brně : Vysoké učení technické v Brně, 2005 . 30 s. il. ; . ISBN 80-214-3061-3 - C 320.531
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0