Search results
- Analýza konkurence a trhu / Marie Přibová a kol.. Praha : Grada, 1998 . 92 s. il. ; . ISBN 80-7169-536-X - C 291.661
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka. Praha : Oeconomica, 2002 . 209 s. il. ;
. ISBN 80-245-0410-3 - Komunikace s veřejností a ještě něco navíc-- : strategické plánování, marketing a marketingový výzkum, fundraising. Praha : Spiralis, 2003 . 99 s. il. ; . ISBN 80-903015-3-3 - C 311.842
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
Marketing / I.S. Šimončič a kolektiv. Bratislava : Obzor, 1970 . 225, [1] s. il. . ISBN (Brož.) - C 74.980
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - Marketing research : measurement & method / Donald S. Tull, Del I. Hawkins. New York : Macmillan, c1990 . xxii, 836 s. tab. . ISBN 0-02-421821-9 - C 283.075
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík. Zlín : VeRBuM, 2011 . 184 s. il. ; . ISBN 978-80-87500-03-3 (brož.) - C 344.237
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Marketingové řízení malých a středních firem : s ohledem na marketingovou komunikaci v pivovarnickém odvětví / Monika Březinová. V Českých Budějovicích : Nakladatelství Jihočeské univerzity, 2022 . 143 stran barevné ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-7394-871-9 - C 407.586
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomikaBranch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 0 0/1 0 0 - Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret. Brno : Computer Press, 2008 . iv, 121 s. il. ; . ISBN 978-80-251-2183-2 (brož.) - C 337.567
Umístění: