Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^cbvk_us_auth 0124307 xkni^"
  1. Fenomén lhaní v prostředí internetu / Štěpán Konečný.    Brno : Masarykova univerzita, 2011 . 121 s. il. ; . ISBN 978-80-210-5488-2 (brož.) - C 345.784
    Umístění: 316.4 - Sociální procesy. Konflikty. Sociální vývoj
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr00/010

  2. Jak to mají mámy : psychologický výzkum mateřství / Zuzana Masopustová, Petra Daňsová, Lenka Lacinová & kolektiv.    Brno : Masarykova univerzita, 2018 . 123 stran . ISBN 978-80-210-9169-6 - B 57.928
    Umístění: 316.36 - Manželství. Rodina
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  3. Kojenecký pláč / Zuzana Masopustová.    Brno : Masarykova univerzita, 2011 . 159 s. il. ; . ISBN 978-80-210-5662-6 (brož.) - C 350.060
    Umístění: 613.95 - Hygiena dítěte
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  4. Rozumově nadaní studenti s poruchou učení : cesty od školních výkonových paradoxů k úspěchu / Šárka Portešová ... [et al.].    Brno : Masarykova univerzita, 2014 . 140 s. il. (některé barev.) ; . ISBN 978-80-210-7520-7 - C 361.928
    Umístění: 376 - Speciální pedagogika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  5. Sebepojetí a sebehodnocení rozumově nadaných dětí / Věra Konečná.    Brno : Masarykova univerzita, 2010 . 215 s. il. ; . ISBN 978-80-210-5325-0. ISBN 978-80-210-7668-6
    Umístění:

    Sebepojetí a sebehodnocení rozumově nadaných dětí
  6. Utváření a vývoj osobnosti : psychologické, sociální a pedagogické aspekty / Vladimír Smékal, Petr Macek (eds.).    Brno : Barrister & Principal, 2002 . 264 s. il. ; . ISBN 80-85947-83-8 - C 307.583
    Umístění: 159.92 - Duševní vývoj. Srovnávací psychologie
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr00/010



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.