Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^cbvk_us_auth 0011981 xkni^"
  1. Marketing: principy a nástroje / Jan Koudelka, Oldřich Vávra.    Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007 . 257 s. il. ; . ISBN 978-80-86730-19-6 (brož.) - S 33.041
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100

  2. Spotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka.    Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 . 227 s. . ISBN 80-86730-01-8 (brož.) - S 31.963
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.