Search results
- Průmyslový marketing / Vladimír Žáček. V Praze : České vysoké učení technické v Praze, 2010 . 217 s. il. . ISBN 978-80-01-04492-6 - S 33.169
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomikaBranch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - Strategie B2B digitálního marketingu : jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy / Simon Hall ; překlad: Martin Bednarski. Brno : Lingea, 2022 . 363 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7508-713-3 - C 405.608
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - The Structure of competitive industry / E.A.G. Robinson. London : Nisbet & Co., ; Cambridge : At the University Press, 1941 . 179 s. - C 355.494
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 0 0/1 0 0 - Vizuální komunikace firem / Stanislav Horný. V Praze : Oeconomica, 2004 . 134 s. il. ; . ISBN 80-245-0762-5 - S 31.006
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
Zpracování marketingových informací na příkladu chemického trastu / Alois Těšitel. Praha : Státní technická knihovna, 1969 . 48 s. - C 73.076
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0