Search results

Records found: 7  
Your query: Subject and keywords = "online systémy"
  1. Jak na ICQ v rekordním čase / Pavel Vampola.    Praha : Grada, 2005 . 80 s. barev. il. ; . ISBN 80-247-1083-8 (brož.) - C 348.860
    Umístění: 004.7 - Počítačové sítě. Internet
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická příruční sklad10/000

  2. Knihovna nyní nabízí nový informační zdroj / Ivo Kareš ; (ina) ; Ivana Píhová.   -- In:  Českobudějovické listy -- 12/54 (05.03.2003), s. 18 : il.. 

    article
  3. Lidé si mohou v zoo mezi výběhy dezinfikovat ruce / Jakub Bartoš ; 2x foto: Petr Lundák, MAFRA.   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 31, č. 114 (18.05.2020), s. 13.  Ilustrace

    article
  4. Modelování důvěry a reputace se zaměřením na C2C systémy / Ladislav Beránek.    České Budějovice : Kopp, 2009 . 182 s. il. ; . ISBN 978-80-7232-387-6 (brož.) - C 337.399
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100

  5. On-line výuka spojila školy v Budějovicích a Přerově : přednášejícího studenti vidí díky kamerám a obrazovkám / (lim).   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 24, č. 91 (18.04.2013). Jižní Čechy Dnes -- S. B2. 

    article
  6. ScholarOne systém : peer review a redakce v digitální době / Ivana Štětinová.    [Praha] : Středisko společných činností AV ČR, v.v.i., 2016 . 19 stran barevné ilustrace ; . ISBN 978-80-260-9705-1 - C 367.273
    Umístění: 004.4/.5 - Software
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  7. Transakční monitor : učebnice pro pracovníky výpočetních středisek díl IV. / Libor Dostálek, Karel Mareš, Petr Vlček.    České Budějovice : Podnik výpočetní techniky, středisko výchovy a vzdělávání, 1991 . 125 s. . ISBN 80-85215-14-4 - P 20.009/4.
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.