Search results

Records found: 5  
Your query: Author Sysno = "^cbvk_us_auth g0002593^"
  1. Die Bohlenstube des Tetzelhauses in Pirna : Baugeschichte und Restaurierung : vergleichende Betrachtung anderer Bauwerke im mitteldeutschen Raum : Kolloquium am 5. Mai 2000 in Pirna / Herausgeber Jörg Möser und Kurt Milde.    Ústí nad Labem : Albis international, c2003 . 187 s. il. (převážně barev.), plány ; . ISBN 80-86067-83-1

    Die Bohlenstube des Tetzelhauses in Pirna
  2. Exulanti z Prahy a severozápadních Čech v Pirně v letech 1621-1639 / Lenka Bobková.    Praha : Scriptorium, 1999 . lxiv, 228 s. faksim. ; . ISBN 80-86197-05-0 - C 323.718
    Umístění: 311+314 - Statistika. Demografie
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  3. RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Plan der Stadt Pirna [kartografický dokument].    Pirna : Ostermanns Erben, [1938?] . 1 mapa barev. ; - MC 324
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická příruční sklad00/100

  4. Průvodce Botanickou zahradou Liberec a nahlédnutí do botanických sbírek Landschloss Pirna-Zuschendorf / Miloslav Studnička, Matthias Riedel (kapitola Botanické sbírky TU Dresden).    Liberec : Botanická zahrada Liberec, 2017 . 192 stran ilustrace (převážně barevné) ; . ISBN 978-80-906395-1-5. ISBN 978-80-906395-3-9 - C 375.195
    Umístění: 58 - Botanika. Rostliny
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  5. Wegweiser durch den Botanischen Garten Liberec und Einblick in die botanischen Sammlungen im Landschloss Pirna-Zuschendorf / Miloslav Studnička, Matthias Riedel (das Kapitel Botanische Sammlungen der TU Dresden) ; Übersetzung Skřivánek, s.r.o..    Liberec : Botanischen Garten Liberec, 2017 . 192 stran ilustrace (převážně barevné) ; . ISBN 978-80-906395-2-2. ISBN 978-80-906395-3-9 - C 375.194
    Umístění: 58 - Botanika. Rostliny
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická příruční sklad10/000



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.