Search results
- Marketingové řízení / Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Věroslav Makarov. Pardubice : Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, 1991 . 2 sv. (154, 216 s.) il. ;
. ISBN 80-85113-29-5. ISBN 80-85113-30-9 - Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv. Praha : Grada Publishing, 2017 . 310 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-271-0419-2 - C 377.778
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Podniková ekonomika a management. II. díl / Hana Lošťáková a kol.. Pardubice : Univerzita Pardubice, 1998 . 179 s. . ISBN 80-7194-143-3 - S 25.109/2
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
Sbírka příkladů z ekonomiky a řízení chemického průmyslu. I. díl. Pardubice : Vysoká škola chemicko-technologická, 1985 . 1 sv. - S 15.851/1
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - Strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik / Hana Lošťáková a kolektiv. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2006 . 96 s. . ISBN 80-7194-919-1 (brož.) - S 32.003
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0