Search results
- Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka. Praha : Oeconomica, 2002 . 209 s. il. ;
. ISBN 80-245-0410-3 - Marketing: principy a nástroje / Jan Koudelka, Oldřich Vávra. Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007 . 257 s. il. ; . ISBN 978-80-86730-19-6 (brož.) - S 33.041
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Případové studie ze spotřebního marketingu / Jan Koudelka a kolektiv. Praha : Oeconomica, 2007 . 115 s. il. ;
. ISBN 978-80-245-1306-5 (brož.) - S 32.477
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - Spotřebitel : (chování spotřebitele a jeho výzkum) / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka. Praha : Oeconomica, 2007 . 254 s. il. ;
. ISBN 978-80-245-1275-4 (brož.) - S 32.483
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - Spotřebitelé a marketing / Jan Koudelka. V Praze : C.H. Beck, 2018 . xix, 354 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7400-693-7 - C 384.297
Umístění: 366 - Ochrana spotřebitele - Spotřební chování a marketing / Jan Koudelka. Praha : Grada Publishing, 1997 . 191 s. il. . ISBN 80-7169-372-3 - C 290.151
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Spotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka. Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 . 227 s. . ISBN 80-86730-01-8 (brož.) - S 31.963
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika