Search results
- Komunikace v managementu služeb v hotelnictví a cestovním ruchu / Karel Chadt, Jana Pechová, Marek Merhaut. Praha : V.M.EST, a.s., [2015] . 136 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-87411-68-1 - C 364.266
Umístění: 316.77 - Interpersonální komunikace - Psychologie řízení a vedení v hotelnictví / Karel Chadt. Praha : Wolters Kluwer, 2021 . 186 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7676-210-7 - C 408.631
Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management - Psychologie trhu a chování spotřebitele / Karel Chadt. Praha : Wolters Kluwer, 2023 . 231 stran . ISBN 978-80-7676-638-9 - C 412.136
Umístění: 159.9 - Psychologie - Psychologie trhu v obchodu a službách / Karel Chadt. [Praha] : Press21, [2017] . 100 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-905181-9-3 - C 375.135
Umístění: 366 - Ochrana spotřebitele - Vzděláváním od mistra k výrobnímu manažerovi / Karel Chadt, Jana Pechová. Praha : Press21, 2014 . 93 s. il. ; . ISBN 978-80-905181-6-2 - B 54.715
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Základy managementu / Karel Chadt. Mladá Boleslav : ŠkodaAuto Vysoká škola, 2003 . 94 s. il. ;
. ISBN 80-239-0042-0