Search results

  1. Marketing: principy a nástroje / Jan Koudelka, Oldřich Vávra.    Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007 . 257 s. il. ; . ISBN 978-80-86730-19-6 (brož.) - S 33.041
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100

  2. Praktické marketingové aplikace / Oldřich Vávra a kolektiv.    Praha : Oeconomica, 2007 . 195 s. il. ;
    . ISBN 978-80-245-1307-2 (brož.) - S 32.475
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická10/000

  3. RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Transportbeton : učební texty pro pracovníky obsluhující dopravníky betonových směsí.    Ostrava : Dům techniky ČSVTS, 1989 . 143 s. obr., fotogr., tab. . ISBN 80-02-99619-4 - B 34.402
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická10/000



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.