Search results
- Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling. Praha : Grada, 2003 . 192 s. il. ; . ISBN 80-247-0569-9 - C 308.174
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Jak získat a udržet zákazníka / Timothy R.V. Foster ; [překlad Vilém Jungmann]. Praha : Computer Press, 2002 . xii, 117 s. . ISBN 80-7226-663-2
- Klíčoví zákazníci a péče o ně / Ken Burnett ; [překlad Eva Nevrlá]. Praha : Computer Press, 2002 . xiv, 382 s. il. ; . ISBN 80-7226-655-1
- Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 3, Oceňujte své zákazníky / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.]. Praha : Open University, Czech Republic, 2003 . 85 s. il. ; . ISBN 80-86717-12-7
- Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 1, Jak lépe rozumět svým zákazníkům / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.]. Praha : Open University, Czech Republic, 2003 . 95 s. il. ; . ISBN 80-86717-10-0
- Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 2, Jak uspokojit potřeby zákazníka / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.]. Praha : Open University, Czech Republic, 2003 . 93 s. il. ; . ISBN 80-86717-11-9