Search results

Records found: 6  
Your query: UDC+Conspectus = "^658.89.01^"
  1. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling.    Praha : Grada, 2003 . 192 s. il. ; . ISBN 80-247-0569-9 - C 308.174
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  2. Jak získat a udržet zákazníka / Timothy R.V. Foster ; [překlad Vilém Jungmann].    Praha : Computer Press, 2002 . xii, 117 s. . ISBN 80-7226-663-2

    Jak získat a udržet zákazníka
  3. Klíčoví zákazníci a péče o ně / Ken Burnett ; [překlad Eva Nevrlá].    Praha : Computer Press, 2002 . xiv, 382 s. il. ; . ISBN 80-7226-655-1

    Klíčoví zákazníci a péče o ně
  4. Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 3, Oceňujte své zákazníky / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.].    Praha : Open University, Czech Republic, 2003 . 85 s. il. ; . ISBN 80-86717-12-7

    Řízení vztahů se zákazníky a kvality
  5. Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 1, Jak lépe rozumět svým zákazníkům / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.].    Praha : Open University, Czech Republic, 2003 . 95 s. il. ; . ISBN 80-86717-10-0

    Řízení vztahů se zákazníky a kvality
  6. Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 2, Jak uspokojit potřeby zákazníka / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.].    Praha : Open University, Czech Republic, 2003 . 93 s. il. ; . ISBN 80-86717-11-9

    Řízení vztahů se zákazníky a kvality


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.