Search results

Records found: 6  
Your query: UDC+Conspectus = "^658.8.012.12^"
  1. Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka.    Praha : Oeconomica, 2002 . 209 s. il. ;
    . ISBN 80-245-0410-3

    Chování spotřebitele a výzkum trhu
  2. Marketingový výzkum / Jaroslav Mozga, Miloš Vítek.    Hradec Králové : Gaudeamus, 2001 . 215 s. il. ; . ISBN 80-7041-471-5

    Marketingový výzkum
  3. Metodologie marketingového výzkumu / Vojtěch Malátek.    V Opavě : Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001 . 108 s. . ISBN 80-7248-119-3

    Metodologie marketingového výzkumu
  4. V hlavní roli otázka : (průvodce přípravou otázek v sociologických a marketingových výzkumech) / Ján Mišovič.    Praha : J. Mišovič, 2001 . 67 s. . ISBN 80-238-6500-5

    V hlavní roli otázka
  5. Výzkum spotřebitele v praxi / Jaruše Vydrová ... [et al.].    Praha : Československá obchodní komora, 1970 . 83 s. - C 209.484
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická10/000

  6. Zeptejme se zákazníka : základní metody demoskopického výzkumu trhu / Vydrová ... [et al.].    Praha : Institut řízení, 1971 . 179 s. il. ;

    Zeptejme se zákazníka


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.