Search results
- Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka. Praha : Oeconomica, 2002 . 209 s. il. ;
. ISBN 80-245-0410-3 - Marketingový výzkum / Jaroslav Mozga, Miloš Vítek. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001 . 215 s. il. ; . ISBN 80-7041-471-5
- Metodologie marketingového výzkumu / Vojtěch Malátek. V Opavě : Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001 . 108 s. . ISBN 80-7248-119-3
- V hlavní roli otázka : (průvodce přípravou otázek v sociologických a marketingových výzkumech) / Ján Mišovič. Praha : J. Mišovič, 2001 . 67 s. . ISBN 80-238-6500-5
- Výzkum spotřebitele v praxi / Jaruše Vydrová ... [et al.]. Praha : Československá obchodní komora, 1970 . 83 s. - C 209.484
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - Zeptejme se zákazníka : základní metody demoskopického výzkumu trhu / Vydrová ... [et al.]. Praha : Institut řízení, 1971 . 179 s. il. ;