Search results

Records found: 8  
Your query: UDC+Conspectus = "^658.8:339.564^"
  1. Francie : vybrané problémy marketingu na francouzském trhu / Hana Machková.    V Praze : Vysoká škola ekonomická, 2001 . 41 s. il. ;
    . ISBN 80-245-0209-7 - C 302.586
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická příruční sklad20/000

  2. International marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv.    V Praze : Oeconomica, 2010 . 191 s. il. ; . ISBN 978-80-245-1643-1 (brož.) : - C 346.026
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  3. Marketing management II [elektronický zdroj] : studijní opora pro kombinované studium : bakalářský studijní program / Marie Slabá, Gabriela Švejdová.    České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická, 2012 . 1 CD-ROM barev. ; . ISBN 978-80-87278-74-1 - CDK 527
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100

  4. Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová].    Brno : Computer Press, 2007 . viii, 360 s. il. ; . ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.) - C 330.482
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100

  5. Mezinárodní obchod a marketing / Hana Machková, Alexej Sato, Miroslava Zamykalová a kolektiv.    Praha : Grada, 2002 . 266 s. il. ; . ISBN 80-247-0364-5 - C 306.038
    Umístění: 339.5 - Zahraniční obchod. Cla
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100
    Lidická volný výběr10/000

  6. Mohou malé firmy operovat v zahraničí? : co je potřeba pro to udělat / Vojtěch Koráb, ... [et al.].    V Brně : PC-DIR Real, 2000 . 100 s. il. ; . ISBN 80-214-1701-3

    Mohou malé firmy operovat v zahraničí?
  7. Regionální a mezinárodní marketing / Karel Lacina, Tomáš Kala.    Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 . 136 s. . ISBN 80-7041-929-6

    Regionální a mezinárodní marketing
  8. Vybraná problematika z mezinárodního marketingu / Lenka Kauerová, Jakub Vaněk, Šárka Vilamová.    Ostrava : VŠB-Technická univerzita, 2003 . 132 s. il. ; . ISBN 80-248-0261-9

    Vybraná problematika z mezinárodního marketingu


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.