Search results
- Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví / Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák. Zlín : VeRBuM, 2012 . 90 s. il. ; . ISBN 978-80-87500-29-3
- Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu / Marie Hesková, Peter Štarchoň. Praha : Oeconomica, 2009 . 180 s. il. ; . ISBN 978-80-245-1520-5 (brož.) - C 338.163
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Marketingová strategie podniku / Jan Tomek a kol.. Praha : Management Press, 1992 . 179 s. . ISBN 80-85603-03- 9 (brož.) - C 275.182
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Marketingový plán na jednu stránku : nejrychlejší cesta k penězům / Allan Dib ; překlad Martin Šikýř. Praha : Grada, 2020 . 214 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-271-2591-3 - C 393.105
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv. Praha : Grada Publishing, 2017 . 310 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-271-0419-2 - C 377.778
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Odliš se nebo zemři : jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky / Jack Trout, Steve Rivkin ; [překlad Jana Hradská]. Praha : Grada Publishing, 2006 . 197 s. . ISBN 80-247-1301-2 - C 323.054
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika