Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno = "^cbvk_us_auth m0174889^"
  1. RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Bibliopedagogika / Lidmila Vášová ; Milena Černá.    Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1986 . 232 s. schémata ; - C 248.797
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická30/000

  2. Bibliopedagogika : vysokošk. učebnice pro stud. filozof. fakult / Lidmila Vášová, Milena Černá.    Praha : SPN, 1989 . 132 s. schémata ; . ISBN 80-04-24503-X

    Bibliopedagogika
  3. RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Čtenáři a uživatelé informací : základy psychologie a pedagogiky čtenáře : učební text.    Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1980 . 1 sv. - S 10.821
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická30/000

  4. RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Čtenáři a uživatelé informací : (základy psychologie a pedagogiky čtenáře) : učební text.    Praha : Státní pedagogické nakladatelství, n.p., 1987 . 1 sv. - S 16.316
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/010

  5. RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Teorie výchovy čtenáře.    Praha : Státní pedagogické nakladatelství, n.p., 1970 . 92 s. - S 1.983
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická10/000

  6. Úvod do bibliopedagogiky / Lidmila Vášová.    Praha : ISV, 1995 . 189 s. . ISBN 80-85866-07-2 - C 288.505
    Umístění: 028 - Čtení. Čtenářství
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická příruční sklad00/010

  7. Vědecké informace a knihovnictví pro IV. ročník středních knihovnických škol : studijní odbor vědecké informace a knihovnictví / Lidmila Vášová, Milan Nakonečný.    Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1987 . 154 s. il. ; . ISBN (brož.) - B 30.898
    Umístění: 021/023 - Knihovnictví. Řízení a správa knihoven
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická10/000



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.