Number of the records: 1
SYS 1072664 LBL 01336cam-a22003857i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240517221702.8 007 ta 008 210624s2021----xr-a---e------000-0-cze-d 015 $a cnb003329050 020 $a 978-80-271-1296-8 $q (brožováno) : $c Kč 349,00 035 $a (OCoLC)1267680508 040 $a OSA001 $b cze $d CBA001 $e rda 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a 339.138 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Gil, Carlos, $d 1983- $7 osa20211119365 $4 aut 240 10
$a End of marketing. $l Česky 245 10
$a Konec marketingu : $b ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích / $c Carlos Gil ; překlad Ivana Sýkorová 246 30
$a Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích 250 $a První české vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2021 300 $a 196 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografie 520 3-
$a Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788027112968 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Sýkorová, Ivana $7 xx0091389 $4 trl 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1