Number of the records: 1  

Konec marketingu

  1. SYS1072664
    LBL
      
    01336cam-a22003857i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240517221702.8
    007
      
    ta
    008
      
    210624s2021----xr-a---e------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003329050
    020
      
    $a 978-80-271-1296-8 $q (brožováno) : $c Kč 349,00
    035
      
    $a (OCoLC)1267680508
    040
      
    $a OSA001 $b cze $d CBA001 $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt
    080
      
    $a 339.138 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Gil, Carlos, $d 1983- $7 osa20211119365 $4 aut
    240
    10
    $a End of marketing. $l Česky
    245
    10
    $a Konec marketingu : $b ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích / $c Carlos Gil ; překlad Ivana Sýkorová
    246
    30
    $a Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
    250
      
    $a První české vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Grada, $c 2021
    300
      
    $a 196 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie
    520
    3-
    $a Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788027112968 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Sýkorová, Ivana $7 xx0091389 $4 trl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.