Number of the records: 1  

Junkers

  1. SYS0975153
    LBL
      
    01867cam-a2200493-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240517223911.0
    007
      
    ta
    008
      
    200921s2020----xr-acehe------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003256213
    020
      
    $a 978-80-7648-018-6 $q (brožováno) : $c Kč 139,00
    035
      
    $a (OCoLC)1230105951
    040
      
    $a ULG001 $b cze $d CBA001 $e rda
    043
      
    $a e-gx---
    045
      
    $a x-x-
    072
    -7
    $a 623 $x Vojenská technika $9 19 $2 Konspekt
    080
      
    $a 623.746.4 $2 MRF
    080
      
    $a 629.734/.735:656 $2 MRF
    080
      
    $a (430) $2 MRF
    080
      
    $a (036) $2 MRF
    080
      
    $a (084.11) $2 MRF
    100
    1-
    $a Šnajdr, Miroslav, $d 1961- $7 jn20000402859 $4 aut
    245
    10
    $a Junkers : $b Ju 86A-1 a Ju 86D-1 / Ju 86B-0 a Ju 86C-1 : (verze s dieselovými motory Jumo 205C) / $c Miroslav Šnajdr
    246
    1-
    $i Obálkový a hřbetní název: $a Junkers Ju 86
    264
    -1
    $a Nevojice : $b Jakab Publishing, $c 2020
    300
      
    $a 50 stran : $b ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    336
      
    $a statický obraz $b sti $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Aero, $x 2336-4645 ; $v 70
    500
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Z trojice moderních dvoumotorových typů, tvořících v druhé polovině třicátých let základ výzbroje bombardovací složky Luftwaffe, se Junkers Ju 86 stal bezesporu nejméně úspěšným. Navzdory svému modernímu vzhledu totiž Ju 86 představoval z konstrukčního hlediska určitý kompromis, rozkročený mezi tradicí a novými směry vývoje letecké techniky. Hlavní příčinou jeho relativního neúspěchu se však stala sázka mateřské firmy Junkers Flugzeugwerke AG na neobvyklý pohon v podobě dvojice dieselových motorů Junkers Jumo 205C. Tyto jednotky žel v řadové vojenské službě nesplnily očekávání a staly se příčinou řady komplikací, které vyústily v předčasné zastavení sériové produkce. Mateřská firma se situaci Ju 86 pokusila zachránit změnou pohonné jednotky na klasické hvězdicové vzduchem chlazené devítiválce BMW 132, ani to však konstrukci v očích špiček Říšského ministerstva letectví nezachránilo. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788076480186 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    648
    -7
    $a 20. století $7 ch460558 $2 czenas
    650
    07
    $a bombardovací letadla $z Německo $y 20. století $7 ph118962 $2 czenas
    650
    07
    $a dopravní letadla $z Německo $y 20. století $7 ph119571 $2 czenas
    650
    04
    $a Junkers Ju 86A-1 (bombardovací letadlo) $7 ph1096370
    650
    04
    $a Junkers Ju 86D-1 (bombardovací letadlo) $7 ph1096371
    650
    04
    $a Junkers Ju 86B-0 (dopravní letadlo) $7 ph1096372
    650
    04
    $a Junkers Ju 86C-1 (dopravní letadlo) $7 ph1096375
    655
    -7
    $a informační publikace $7 fd132454 $2 czenas
    655
    -7
    $a obrazové publikace $7 fd132947 $2 czenas
    830
    -0
    $a Aero ; $v 70
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.