Number of the records: 1  

Psychologie učení

  1. SYS0910323
    LBL
      
    01779cam-a2200529-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230510081539.4
    007
      
    ta
    008
      
    200312s2020----xr-----e-f----001-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003176125
    020
      
    $a 978-80-271-2853-2 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1200248283
    040
      
    $a CBA001 $b cze $d ABD014 $d ABD107 $e rda
    072
    -7
    $a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17
    080
      
    $a 159.953.5 $2 MRF
    080
      
    $a 159.956.2 $2 MRF
    080
      
    $a 316.77 $2 MRF
    080
      
    $a 159.947.5 $2 MRF
    100
    1-
    $a Průcha, Jan, $d 1934-2021 $7 jk01101419 $4 aut
    245
    10
    $a Psychologie učení : $b teoretické a výzkumné poznatky pro edukační praxi / $c Jan Průcha
    246
    30
    $a Teoretické a výzkumné poznatky pro edukační praxi
    250
      
    $a Vydání 1.
    264
    -1
    $a Praha : $b Grada Publishing, $c 2020
    300
      
    $a 268 stran : $b obrázky, tabulky ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Psyché
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Fenomén učení hraje v životě všech lidí prvořadou roli setkáváme se s ním od kolébky až do nejvyššího stáří. Kniha klade důraz nejen na klasické teoretické koncepce učení, ale i na aktuální problémy ve výchovně-vzdělávací praxi. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788027128532 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a učení $7 ph126979 $2 czenas
    650
    07
    $a didaktika $7 ph114316 $2 czenas
    650
    07
    $a inteligence (schopnost) $7 ph121140 $2 czenas
    650
    07
    $a motivace $7 ph115358 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    830
    -0
    $a Psyché (Grada)
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.