Number of the records: 1  

Hitmakeři

  1. SYS0723143
    LBL
      
    04195nam-a2200961-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230510080936.7
    007
      
    ta
    008
      
    170612s2017----xr-a---e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002902796
    020
      
    $a 978-80-7555-026-2 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)993638095
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001 $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 316.7 $x Sociologie kultury. Kulturní život $2 Konspekt $9 1
    080
      
    $a 316.7:7.011.26 $2 MRF
    080
      
    $a 159.9 $2 MRF
    080
      
    $a 316.77 $2 MRF
    080
      
    $a 316.654-022.211 $2 MRF
    080
      
    $a 17.024.4 $2 MRF
    080
      
    $a (0:82-4) $2 MRF
    100
    1-
    $a Thompson, Derek, $d 1986- $7 mzk2017956448 $4 aut
    240
    10
    $a Hit makers. $l Česky
    245
    10
    $a Hitmakeři : $b tajemství popularity v éře rozptylování / $c Derek Thompson ; překlad Filip Drlík
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a V Brně : $b Jan Melvil Publishing, $c 2017
    300
      
    $a 343 stran : $b ilustrace ; $c 22 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Žádná velká věda
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a „Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavépoznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinémudobýt svět.“ Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel Bandzone.cz O knizeNic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii vkusu a fungování kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století pozorností lidí.Dozvíte se například:- proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)- že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu- že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct- jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí- že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy- jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele- proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny- jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu- proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít - že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat móduO autoroviDerek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.Více informacíWeb knihy: www.hitmakeri.czSledujte hashtag #hitmakeri $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788075550262 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a masová kultura $x psychologické aspekty $7 ph122659 $2 czenas
    650
    07
    $a komunikace (sdělování) $7 ph114956 $2 czenas
    650
    07
    $a popularita $7 ph804482 $2 czenas
    650
    07
    $a úspěch $7 ph128351 $2 czenas
    655
    -7
    $a úvahy $7 fd134000 $2 czenas
    700
    1-
    $a Drlík, Filip, $d 1986- $7 xx0164666 $4 trl
    765
    1-
    $t Hitmakers $9 Česky
    830
    -0
    $a Žádná velká věda
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.