Number of the records: 1
SYS 0298308 LBL 01672nam-a2200481-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230405060506.0 007 ta 008 110311s2011----xr-a---e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb002163364 020 $a 978-80-247-3541-2 (brož.) 035 $a (OCoLC)724296097 040 $a ABA001 $b cze $d BOA001 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Karlíček, Miroslav, $d 1979- $7 vse2010558291 $4 aut 245 10
$a Marketingová komunikace : $b jak komunikovat na našem trhu / $c Miroslav Karlíček, Petr Král 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2011 300 $a 213 s. : $b il. (některé barev.) ; $c 24 cm 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024735412 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 700 1-
$a Král, Petr, $d 1979- $7 pna2010582238 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1