$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 19
080
$a 658.8 $2 MRF
080
$a (035) $2 MRF
100
1-
$a Foret, Miroslav, $d 1946- $7 jx20070430004 $4 aut
245
10
$a Marketing pro začátečníky / $c Miroslav Foret
250
$a Vyd. 1.
260
$a Brno : $b Computer Press, $c 2008
300
$a viii, 152 s. : $b il. ; $c 23 cm
490
1-
$a Praxe manažera
504
$a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
520
3-
$a Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025119426 $2 Web obalkyknih.cz
650
07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas
655
-7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas
830
-0
$a Praxe manažera (Computer Press)
910
$a CBA001
FMT
BK
Citation
Number of the records: 1
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.