Number of the records: 1
Johann Georg Walchs Einleitung in die theologische Wissenschaften
Walch, Johann Georg, 1693-1775 - Author
Zweyte und vermehrte Ausgabe - Jena : Verlegts Theodor Wilhelm Ernst Güth, 1753 - [8], 788, [52] s. ; 8°
Guethe, Theodor Wilhelm Ernst, - PublisherCall number PR 1072 Údaje o názvu Johann Georg Walchs Einleitung in die theologische Wissenschaften Variantní názvy Einleitung in die theologische Wissenschaften Záhlaví-jméno Walch, Johann Georg, 1693-1775 (Autor) Údaje o vydání Zweyte und vermehrte Ausgabe Vyd.údaje Jena : Verlegts Theodor Wilhelm Ernst Güth, 1753 Fyz.popis [8], 788, [52] s. ; 8° Poznámky Na titl. s. ozd.; vlysy, linky, živá záhl., kustody Pozn.o vazbě Vazba s perg. hřbetem a rožnicemi, červ. hřbetem, štítkem se zlac. titulem, červ. celopl. ořízka Dal.odpovědnost Guethe, Theodor Wilhelm Ernst, -1768 (Nakladatel, vydavatel)
Konspekt 09 - Rukopisy, prvotisky, staré tisky. Vzácná a pozoruhodná díla Země vyd. Německo Jazyk dok. němčina URL https://retris.nkp.cz/zaznam.aspx?katkey=JVKCBGKST&zaznamid=100081064 Druh dok. Staré tisky Příloha
Údaje o názvu Slovník marketingu : [klíčové pojmy a termíny] / Mark N. Clemente ; [překlad Vilém Jungmann, Libuše Mohelská] Záhlaví-jméno Clemente, Mark N. (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2004 Fyz.popis v, 378 s. ; 22 cm ISBN 80-251-0228-9 Číslo nár. bibl. cnb001449040 Poznámky Přeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík Originál Marketing glossary Předmět.hesla marketing Loading…
Number of the records: 1

