Number of the records: 1
Základy marketingu
Hesková, Marie, 1948- - Author
1. vyd. - V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004 - 94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM
ISBN 80-7040-719-0
marketing
učebnice vysokých školCall number S 31.092 Umístění Title statement Základy marketingu : teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia / Marie Hesková a kol. Main entry-name Hesková, Marie, 1948- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data V Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004 Phys.des. 94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM ISBN 80-7040-719-0 National bibl. num. cnb001582269 Note Anglicko-český terminologický a výkladový slovník. 150 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 , 339.138 , (075.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1