Number of the records: 1  

Učitel a problémový žák

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Auger, Marie-Thérese - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2005 - 121 s. ; 23 cm
    ISBN 80-7178-907-0
    Pedagogická praxe
      Boucharlat, Christiane - Author
     učitel a žák  problémoví žáci  pedagogická komunikace  pedagogické dovednosti  klima školy  vzdělávání učitelů
     příručky
    Call numberC 316.826
    Umístění 37.06 - Osoby ve vzdělávání. Učitel a žák
    Učitel a problémový žák
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 316.826   

    Title statementUčitel a problémový žák : strategie pro řešení problémů s kázní a učením / Marie-Thérèse Auger, Christiane Boucharlat ; [z francouzského originálu ... přeložila Lucie Hučínová]
    Main entry-name Auger, Marie-Thérese (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2005
    Phys.des.121 s. ; 23 cm
    ISBN80-7178-907-0 Kč 187,00
    National bibl. num.cnb001493313
    Edition Pedagogická praxe (Portál)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    OriginalÉlèves "difficiles", profs en difficulté
    Another responsib. Boucharlat, Christiane (Author)
    Subj. Headings učitel a žák * problémoví žáci * pedagogická komunikace * pedagogické dovednosti * klima školy * vzdělávání učitelů
    Form, Genre příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.064.2 , 373.3.011.3-052-056.49 , 316.772.4:37 , 37.091.321 , 37.064 , 377.8 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.06 - Osoby ve vzdělávání. Učitel a žák
    Document kindBOOKS
    Učitel a problémový žák
    Autoři vycházejí z vlastních výchovných zkušeností a předkládají také syntézu zkušeností stovek vyučujících, u kterých prováděli průzkumy. Tyto průzkumy byly zaměřeny na metody práce se žáky považovanými za obtížné zvladatelné. Zaznamenali a utřídili zkušenosti mnoha vyučujících, jejichž výchovný přístup k takovým žákům byl úspěšný, a názory odborných autorů zabývajících se způsoby jednání a výchovou. Cílem autorů knihy je osvětlit vyučujícím psychologické a sociální příčiny chování a skupin žáků ve škole a ukázat, že mnozí vyučující se setkávají se stejnými problémy a dokážou je překonávat. Podávají přehled metod, které si mohou vyučující osvojit pro lepší komunikaci s těžko zvladatelnými žáky. Kniha je psána velmi přehledně a jako doplněk jsou uvedeny příklady cvičení, které jsou součástí školení a seminářů, pořádaných autory v rámci dalšího vzdělávání učitelů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.