Number of the records: 1  

Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pauličková, Renáta - Author
    1. vyd. - V Plzni : Západočeská univerzita, 2005 - 124 s.
    ISBN 80-7043-365-5
     marketing  města  regiony
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 30.865
    Umístění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 30.865   

    Title statementTeoretické otázky regionálneho a mestského marketingu / Renáta Pauličková
    Main entry-name Pauličková, Renáta (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataV Plzni : Západočeská univerzita, 2005
    Phys.des.124 s.
    ISBN80-7043-365-5
    National bibl. num.cnb001528190
    NoteNa obálce pod názvem: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. Určeno pro studenty 3. ročníku FEK
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické okazy
    Another responsib. Západočeská univerzita. Ekonomická fakulta (Other)
    Subj. Headings marketing * města * regiony
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 005 , 332 , 339.1 , 352
    CountryČesko
    Languageslovenština
    Document kindBOOKS
    Skripta jsou určena hlavně posluchačům předmětu Marketing pro geografy 3. ročníku Ekonomické a regionální geografie na Fakultě ekonomické ZČU. Cílem skript je podat poznatky z předmětné oblasti, zpracovaných převážně ze zahraničních pramenů (německých a anglických), jelikož v zahraničí mají dlouhodobější zkušenosti s tvorbou projektů městského a regionálného marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.