Number of the records: 1  

Řešení výchovných problémů ve škole

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kyriacou, Chris - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2005 - 151 s. ; 23 cm
    ISBN 80-7178-945-3
    Pedagogická praxe
     problémoví žáci  sociální problémy  řešení problémů  výchovné poradenství
     příručky
    Call numberC 319.307
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Řešení výchovných problémů ve škole
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *27.05.2024)C 319.307   

    Title statementŘešení výchovných problémů ve škole / Chris Kyriacou ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Tomková]
    Main entry-name Kyriacou, Chris (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2005
    Phys.des.151 s. ; 23 cm
    ISBN80-7178-945-3 Kč 199,00
    National bibl. num.cnb001490715
    Edition Pedagogická praxe (Portál)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    OriginalHelping troubled pupils
    Subj. Headings problémoví žáci * sociální problémy * řešení problémů * výchovné poradenství
    Form, Genre příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 373.3.011.3-052-056.49 , 364.6 , 159.955 , 37.048 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    BranchReservations
    Lidická volný výběr1
    Total1
    Řešení výchovných problémů ve škole
    Publikace je určena především učitelům a vychovatelům, kteří v průběhu své pedagogické praxe řeší osobní problémy žáků i třídních skupin. Autor se v knize zabývá především otázkou, jak osobní obtíže žáků ovlivňují jejich chování ve škole a nabízí možnosti, jak mohou učitelé ve třídě i mimo třídu pomoci dětem při zvládání těžkých životních situací. Výchovné problémy, které autor ve své knize otevírá, se týkají sedmi vybraných negativních jevů a situací (šikana, záškoláctví, vyloučení ze školy, stres, zneužití, prožívání hlubokého zármutku, kriminalita). Jednotlivé kapitoly objasňují podstatu těchto jevů a psychologické procesy podmiňující reakce žáka na dané jevy a nabízejí strategie a intervenční postupy, které pomáhají školám tyto situace řešit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.