Number of the records: 1
Čmejrková, Světla, 1950-2012 - Author
Vyd. 1. - Praha : Leda, 2000 - 258 s. ; 21 cm
ISBN 80-85927-75-6 (brož.)
stylistika reklama a propagace reklama a propagace čeština
studieCall number C 300.910 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Reklama v češtině, čeština v reklamě / Světla Čmejrková Main entry-name Čmejrková, Světla, 1950-2012 (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Leda, 2000 Phys.des. 258 s. ; 21 cm ISBN 80-85927-75-6 (brož.) National bibl. num. cnb000982269 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstříky Language note Anglické resumé Subj. Headings stylistika * reklama a propagace - jazykové aspekty * reklama a propagace - psychologické aspekty * čeština Form, Genre studie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 , 81'2/'44 , 159.9 , 811.162.3 , 81'38 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její jazykovou a stylovou variantnost a zároveň také ukázat pluralitu metod, s nimiž lze k její analýze přistoupit. Klade otázku místa reklamy v našem životě, v systému našich hodnot i v našem jazykovém podvědomí. Publikace je určena jak odborníkům – lingvistům, pedagogům, pracovníkům v reklamě a marketingu, tak i laickým čtenářům, kteří se s reklamou každodenně setkávají, a je i vhodnou příručkou mediální výchovy ve školách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1