Number of the records: 1
Ogilvy o reklamě
Ogilvy, David, 1911-1999 - Author
Vyd. 2. - Praha : Management Press, 1998 - 223 s. : il.
ISBN 80-85943-83-2
Škapová, Hana - Translator
reklama a propagace
monografieCall number B 40.165 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Ogilvy o reklamě / David Ogilvy ; [z anglického originálu přeložila Hana Škapová] Main entry-name Ogilvy, David, 1911-1999 (Author) Edition statement Vyd. 2. Issue data Praha : Management Press, 1998 Phys.des. 223 s. : il. ISBN 80-85943-83-2 National bibl. num. cnb000366090 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Original Ogilvy on advertising Another responsib. Škapová, Hana (Translator)
Subj. Headings reklama a propagace Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1