Number of the records: 1  

Oceňování značky a jeho význam

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Haigh, David - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2002 - 103 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7261-073-2
     obchodní značky  oceňování obchodní značky
     studie
    Call numberC 308.246
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Oceňování značky a jeho význam
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 308.246   

    Title statementOceňování značky a jeho význam / David Haigh ; [z anglického originálu ... přeložil František Drozen]
    Main entry-name Haigh, David (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 2002
    Phys.des.103 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7261-073-2
    National bibl. num.cnb001185157
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    OriginalUnderstanding the financial value of brands
    Subj. Headings obchodní značky * oceňování obchodní značky
    Form, Genre studie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 657.92:658.626 , 658.626 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Oceňování značky a jeho význam
    Zavedená a úspěšná obchodní značka (či „brand“) je jedním z nejlepších nástrojů zajištění dlouhodobých zisků. Podnikové tržby, které nejsou spojeny se silnou značkou (např. tržby z dodávek pro vlastní značky maloobchodních řetězců), mohou být relativně snadno ohroženy konkurencí, cenovou válkou nebo inovacemi. Navzdory již více než stoleté existenci řady velmi silných značek se – zejména v účetní profesi – jen pozvolna dospívalo k poznání, že značky je možno kupovat a oceňovat podobným způsobem jako tradiční pilíře podnikání, jako jsou nemovitosti, stroje či jiná hmotná aktiva. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.