Number of the records: 1  

Obchodněprávní smlouvy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Marek, Karel, 1949- - Author
    2. aktualiz. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2002 - 284 s.
    ISBN 80-210-2810-6
    Spisy Právnické fakulty MU. Řada teoretická ;
     obchodní právo  obchodní smlouvy
     příručky
    Call numberC 304.399
    Umístění 347.7 - Obchodní právo
    Obchodněprávní smlouvy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )vypůjčeno (do *08.07.2024)C 304.399   

    Title statementObchodněprávní smlouvy / Karel Marek
    Main entry-name Marek, Karel, 1949- (Author)
    Edition statement2. aktualiz. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2002
    Phys.des.284 s.
    ISBN80-210-2810-6
    National bibl. num.cnb001122807
    Ser.statement/add.entry Masarykova univerzita. Právnická fakulta. Spisy. Řada teoretická ; sv. 255
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings obchodní právo * obchodní smlouvy
    Form, Genre příručky
    UDC 347.4 , 347.7
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru347.7 - Obchodní právo
    Document kindBOOKS
    Obchodněprávní smlouvy
    Jde o praktickou příručku, sestávající ze 6 kapitol a CD-ROM. V knize je popsáno, jak členy obchodního týmu získávat a provádět jejich výběr, jak je hodnotit a odměňovat. Autor se zabývá také motivací a zvyšováním efektivity obchodního týmu i prodejními dovednostmi a péčí o zákazníky. Kapitoly jsou vnitřně členěny podle jednotlivých typů obchodních týmů - to dává čtenáři možnost výběru určité části knihy. Kniha obsahuje řadu případových studií, které člení podle 3 skupin profesí: . prodejce, obchodní zástupce a dealer, . pracovník obchodního oddělení, . pracovník ve službách. Kniha je určena jak vedoucím obchodních zástupců a obchodních oddělení, prodejen či provozoven, tak vedoucím pracovníkům oddělení péče o zákazníky (telemarketig, infolinka, sekretariát). Detailně zpracovává hlavní činnosti související s budováním a vedením obchodního týmu. V názvu knihy je použit pojem vedení. S napětím jsem při studiu knihy čekal, zda je tento pojem použit vědomě nebo místo pojmu řízení. Odpovědí mi byla kapitolka, kde autoři srozumitelně vysvětlují svoje pojetí řízení, vedení a koučování. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.