Number of the records: 1  

Moderní reklama

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Schultz, Don E., 1934- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 1995 - 668 s. : il., fot., tab., grafy, schémata ; 24 cm
    ISBN 80-7169-062-7
      Špaček, Robert - Translator
     marketing  reklama a propagace
     příručky
    Call numberC 282.506
    Umístění
    Moderní reklama
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 282.506   

    Title statementModerní reklama : umění zaujmout / Don E. Schultz ; [z angličtiny přeložil Robert Špaček]
    Main entry-name Schultz, Don E., 1934- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 1995
    Phys.des.668 s. : il., fot., tab., grafy, schémata ; 24 cm
    ISBN80-7169-062-7
    National bibl. num.cnb000093619
    Internal Bibliographies/Indexes NoteBibliogr. - Jmenný, věcný a názvový rejstřík
    Another responsib. Špaček, Robert (Translator)
    Subj. Headings marketing * reklama a propagace
    Form, Genre příručky
    UDC 316.7 , 658.8 , 659
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Moderní reklama
    Kniha je určena pracovníkům v oblasti propagace a podpory prodeje, profesionálům z reklamních agentur i manažerům a podnikatelům, kteří reklamu zadávají. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.