Number of the records: 1
Moderní reklama
Schultz, Don E., 1934- - Author
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 1995 - 668 s. : il., fot., tab., grafy, schémata ; 24 cm
ISBN 80-7169-062-7
Špaček, Robert - Translator
marketing reklama a propagace
příručkyCall number C 282.506 Umístění Title statement Moderní reklama : umění zaujmout / Don E. Schultz ; [z angličtiny přeložil Robert Špaček] Main entry-name Schultz, Don E., 1934- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 1995 Phys.des. 668 s. : il., fot., tab., grafy, schémata ; 24 cm ISBN 80-7169-062-7 National bibl. num. cnb000093619 Internal Bibliographies/Indexes Note Bibliogr. - Jmenný, věcný a názvový rejstřík Another responsib. Špaček, Robert (Translator)
Subj. Headings marketing * reklama a propagace Form, Genre příručky UDC 316.7 , 658.8 , 659 Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Kniha je určena pracovníkům v oblasti propagace a podpory prodeje, profesionálům z reklamních agentur i manažerům a podnikatelům, kteří reklamu zadávají. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeLoading…
Number of the records: 1