Number of the records: 1  

Mít, nebo být?

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Fromm, Erich, 1900-1980 - Author
    Vyd. tohoto překladu 1. - Praha : Aurora, 2001 - 242 s.
    ISBN 80-7299-036-5
      Lusk, Jan - Translator
     člověk a společnost  hodnotová orientace  postmoderní společnost  sebepoznání  smysl života  štěstí
     pojednání
    Call numberC 302.473
    Umístění 17 - Etika. Morálka
    Mít, nebo být?
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 302.473   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 04.10.2024)C 302.473 v1   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 302.473 a   

    Title statementMít, nebo být? / Erich Fromm ; [přeložil Jan Lusk]
    Main entry-name Fromm, Erich, 1900-1980 (Author)
    Edition statementVyd. tohoto překladu 1.
    Issue dataPraha : Aurora, 2001
    Phys.des.242 s.
    ISBN80-7299-036-5
    National bibl. num.cnb001023585
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    OriginalTo have or to be?
    Another responsib. Lusk, Jan (Translator)
    Subj. Headings člověk a společnost * hodnotová orientace * postmoderní společnost * sebepoznání * smysl života * štěstí
    Form, Genre pojednání
    Conspect17 - Etika. Morální filozofie
    UDC (049) , 17.02 , 165.242.1 , 159.923.2 , 316.42"19/20" , 316.752 , 316.3/.6 , 17 , 316.7
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru17 - Etika. Morálka
    Document kindBOOKS
    Mít, nebo být?
    Kniha, která by neměla ujít žádnému čtenáři, který chce přemýšlet o světě. Cítíme, že se světem není něco v pořádku, i když bychom těžko definovali, v čem to vlastně vězí. Věda odpovídá na řadu otázek, ale je všemocná? Erich Fromm - psycholog, sociolog a filozof světového jména - vidí podobně jako vědci varující před bezuzdným vyčerpáváním přírodních zdrojů úskalí budoucího vývoje. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.