Number of the records: 1  

Mezinárodní marketing, druhé, rozšířené a přepracované vydání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Machková, Hana - Author
    2., rozš. a přeprac. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2006 - 205 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 80-247-1678-X
    Expert
     mezinárodní marketing  mezinárodní obchod
     příručky
    Call numberC 322.229
    Umístění 339.5 - Zahraniční obchod. Cla
    Mezinárodní marketing, druhé, rozšířené a přepracované vydání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 322.229   

    Title statementMezinárodní marketing, druhé, rozšířené a přepracované vydání / Hana Machková
    Main entry-name Machková, Hana (Author)
    Edition statement2., rozš. a přeprac. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2006
    Phys.des.205 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-247-1678-X
    National bibl. num.cnb001637853
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings mezinárodní marketing * mezinárodní obchod
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8-027.543 , 339.138 , (035) , 339.1 , 339.5 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru339.5 - Zahraniční obchod. Cla
    Document kindBOOKS
    Mezinárodní marketing, druhé, rozšířené a přepracované vydání
    Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu. Příklady, grafy, tabulky a obrázky a výborná strukturovanost a srozumitelnost textu vám pomohou problematiku dobře pochopit a využít získané poznatky v praxi. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.